قوانین کلی ایران وب هاست

 

الف ) کلیه مشتریان ایران وب هاست موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های  ایران وب هاست  به منزله قبول قوانین ذیل می باشد . و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین میزبانی ایران وب هاست ،سرویس متخلف

 

بدون هماهنگی مسدود شده و فول بک آپ جهت انتقال فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه  در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

 

ب ) کلیه خدمات و سرویس های ثبت شده در هاستینگ ما پس از پرداخت هزینه سرویس و خدمات فعال سازی خواهد شد

 

ج) در صورت عدم پرداخت هزینه فاکتور صادره از جانب مشتری ، بعد از طی 15 روز به صورت خودکار فاکتور صادره به حالت   لغو شده در می آید و سرویس از سرورهای هاستینگ ما حذف شده و ایران وب هاست هیچ مسولیتی در این باره ندارد.

 

د) فاکتور های تمدید 7 روز قبل از سر رسید صادر و تا زمان سر رسید برای مشتری قابل پرداخت می باشد

 

ه ) در 5 بازه زمانی مختلف قبل از سر رسید فاکتور برای مشتری ایمیل پرداخت ارسال می گردد که در صورت بی اعتنایی و یا  عدم پرداخت تا زمان سر رسید به صورت خودکار سرویس و یا خدمات مورد نظز معلق شده و تنها پس از گذشت 5  روز از موعد  سر رسید سرویس و خدمات

 

مورد نظر قطع خواهد گردید که کلیه عواقب ناشی از آن به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

قوانین و مقررات مرتبط با خدمات هاست

 

الف ) هرگونه انجام عملیات warez ، hacking ،   phishing بر روی هاست تشخیص داده شوند بدون اخطار هاست مسدود  شده و حذف  می شوند و بکاپی تحویل داده نمیشود و هیچ هزینه ای عودت داده نمیشود .

 

ب ) در صورت عدم رضایت مشتریان طبق اصل مشتری مداری تا یک هفته بدون هیچ قید و شرطی ، ایران وب هاست  متعهد به بازپرداخت عین وجه پرداختی بدون کسر هیچ هزینه ای به مشتریان عزیز و ارجمند می باشد .

 

ج ) در صورت انصراف مشتری بنا به هر دلیلی پس از گذشت مدت گارانتی بازگشت وجه ، مدت زمان استفاده شده از سرویس  محاسبه و هزینه باقی مانده با کسر 10% به مشتری پرداخت خواهد شد سرویس های دامنه و سرور شامل این گارانتی نمی باشند.

 

د ) ارتقا / کاهش سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا /کاهش دهد .

ارتقا : به  نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه مابه‌التفاوت سرویس دریافت می شود –   کاهش : بعد

از دانگرید سرویس هیچ هزینه ای عودت نمیشود و از ماه آینده می بایست هزینه سرویس جدید  را پرداخت نماید.

 

ه ) استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :

در هر ساعت بیشتر از ۱۰۰ ایمیل نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰

گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده

می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .

آیا این پاسخ مفید بود؟ 0 کاربر این مقاله را مفید می دانند (0 رای)