قوانین کلی ایران وب هاست
الف ) کلیه مشتریان ایران وب هاست موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های ایران وب هاست به منزله قبول قوانین ذیل می باشد . و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین میزبانی ایران وب هاست ،سرویس متخلف
بدون هماهنگی مسدود شده و فول بک آپ جهت انتقال فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
ب ) کلیه خدمات و سرویس های ثبت شده در هاستینگ ما پس از پرداخت هزینه سرویس و خدمات فعال سازی خواهد شد
ج) در صورت عدم پرداخت هزینه فاکتور صادره از جانب مشتری ، بعد از طی 15 روز به صورت خودکار فاکتور صادره به حالت لغو شده در می آید و سرویس از سرورهای هاستینگ ما حذف شده و ایران وب هاست هیچ مسولیتی در این باره ندارد.
د) فاکتور های تمدید 7 روز قبل از سر رسید صادر و تا زمان سر رسید برای مشتری قابل پرداخت می باشد
ه ) در 5 بازه زمانی مختلف قبل از سر رسید فاکتور برای مشتری ایمیل پرداخت ارسال می گردد که در صورت بی اعتنایی و یا عدم پرداخت تا زمان سر رسید به صورت خودکار سرویس و یا خدمات مورد نظز معلق شده و تنها پس از گذشت 5 روز از موعد سر رسید سرویس و خدمات
مورد نظر قطع خواهد گردید که کلیه عواقب ناشی از آن به عهده مشتری خواهد بود.
قوانین و مقررات مرتبط با خدمات هاست
الف ) هرگونه انجام عملیات warez ، hacking ، phishing بر روی هاست تشخیص داده شوند بدون اخطار هاست مسدود شده و حذف می شوند و بکاپی تحویل داده نمیشود و هیچ هزینه ای عودت داده نمیشود .
ب ) در صورت عدم رضایت مشتریان طبق اصل مشتری مداری تا یک هفته بدون هیچ قید و شرطی ، ایران وب هاست متعهد به بازپرداخت عین وجه پرداختی بدون کسر هیچ هزینه ای به مشتریان عزیز و ارجمند می باشد .
ج ) در صورت انصراف مشتری بنا به هر دلیلی پس از گذشت مدت گارانتی بازگشت وجه ، مدت زمان استفاده شده از سرویس محاسبه و هزینه باقی مانده با کسر 10% به مشتری پرداخت خواهد شد سرویس های دامنه و سرور شامل این گارانتی نمی باشند.
د ) ارتقا / کاهش سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا /کاهش دهد .
ارتقا : به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه مابهالتفاوت سرویس دریافت می شود – کاهش : بعد
از دانگرید سرویس هیچ هزینه ای عودت نمیشود و از ماه آینده می بایست هزینه سرویس جدید را پرداخت نماید.
ه ) استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :
در هر ساعت بیشتر از ۱۰۰ ایمیل نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰
گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده
می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .